June 16, 2012

52 parov uhanov na leto / 52 pairs of earrings a year

  I discovered polymer clay only last summer, but it was an immediate love. Searching around the web I discovered an open group on Flickr, created by Anke Humpert. The challenge of the group is to make a pair of earrings each week. As I joned the 13 week and I'll try to catch up befor the end of the year.

  Polimerno glino sem odkrila šele poleti 2011, vendar se mi je kar hitro "prilepila na roke". Pri spremljanju dela drugih ustvarjalk, sem odkrila skupino, ki jo je Anke Humpert vzpostavila v začetku leta in katere izziv je vsak teden v letu 2012 ustvariti en par uhanov. Sama sem se pridružila šele v 13. tednu, zato bom poleg rednega tedenskega para uhanov do konca leta naredila še manjkajočih 12 parov.

These are my first 16 pairs  / To je mojih prvih 16 parov:

















  Nekaj več o uhanih lahko v slovenščini preberete na mojem Facebook profilu.

  Some more information in English about the earrings are available in my Flickr gallery, where you can see also my other creations.

2 comments:

Unknown said...

I love your work, I especially love #1, #6 and #9...wish I could read the sideposts though. Can you post a link to your shop on Bead Soup Chat? Thanks!

Pepita said...

Thank you Shelley! Everything on this page is also in English, the Slovenian part is all translated. I'll send you a PM on Facebook.